sunnuntai 20. lokakuuta 2013

13. Totta vai tarua? (Osa 2)

Tällä kertaa tarinamme ei alakkaan sisältä. Tarinamme alkaa keskellä hankien, uuden henkilön parissa. Kuka hän on ja mitä hän tekee? Sen saat selville tarinassa....


?: Pakko jaksaa.... jos en löydä kohta perille.... niin.... kuolen.... kylmään....


?: Talo! Pelastuin! *yskii*


?: Pakko.... jaksaaa.... vielä *puhe katkeilee*


?: *Koputtaa heikosti oveen*


?: *pyörtyy*


Chelsea: Joku koputtaa! Täytyypä mennä avaamaan!


Chelsea: *avaa oven*


Chelsea: MITÄ!?


Chelsea: Pakko viedä hänet sisälle! Hän on ihan jääkylmä!


Chelsea: *Nostaa*


Chelsea: Perillä!
Anteeksi kuvan laatu....


Chelsea: Tarvitsen viltin!
Anteeksi kuvan laatuu!!


Chelsea: Nopeasti nopeasti nopeasti!

Myöhemmin:


Chelsea: Kukakohan hän on?


Chelsea: Ja mitä hän tekee täällä?


Chelsea: Ja mitä tapahtuu....


Chelsea: ....kun hän herää?


?: *herää* Missä minä olen?


Chelsea: Hyvä että heräsit viimein *Hymyilee*


?: Kuka sinä olet?


Chelsea: Olen Chelsea Hiranowa.
Sori laatuu!!


?: *Ottaa hattua pois* Chelsea....


?: Oletko SINÄ Chelsea Hiranowa?


Chelsea: Ky-kyllä


?: Nousee seisomaan


Chelsea: Mit....?
?: *Halaa* Löysin sinut!


Chelsea: Nyt minä en oikein ymmärrä....


Chelsea: Kuka sinä olet?
?: Olen.... olen.... Ichie


Ichie: Ääh! *putoaa*


Ichie: ....


Chelsea: Oletko kunnossa!?


Ichie: Ky-kyllä. E-en muista.... miksi minun piti tulla tänne....


Ichie: O-olen kunnossa, kai....


Chelsea: Taidat kärsiä muistinmenetyksestä. No järjestetäänkö sinulle huone.... Ichie....?


Ichie: Joo! *hymyilee*



Anteeksi kun tää osa ei ollut niin "dramaattinen", mutta toivottavasti tykkäätte! Se tuli! Kyllä tämä uusi "hahmo" saapui ____ tänne uuteen kotiinsa. Sori kun en ehtinyt nyt postaamaan mitään saapumis postausta koska lähdimme samana päivänä Tampereelle. :) Tampere loman eka päivä postaus tulee vielä tänään. Toivottavasti se ei haittaa :)) Mutta uuden neitokaisen nimi on Ichie ja ostin hänet käytettynä. Ichiestä saa lisätietoa Ichien esittelysivulta :) ANTEEKSI KUVIEN LAATU!! :( 
Kiitos ja kumarrus! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti