tiistai 15. lokakuuta 2013

11. "Totta vai tarua?" osa 1.

Tässä on kuvatarinan ensinmäinen osa :) En vielä tiedä montako osaa tästä tulee. Saa nähdä. Toivottavasti tykkäätte näistä muokkauksista. Yritin muokata parhaani mukaa. (muokkasin kännykällä....) Tää on tämmönen magia kuvatarina. Noh  mutta nyt päästän teidät "Totta vai tarua" kuvatarinan ensinmäisen postauksen pariin!


Chelsea: *Herää*


Chelsea: *Haukottelee* M-mitäh??


Chelsea: Miksi kaikki on.... harmaata? 


Chelsea: Apua!


?: Ennustus piti paikkaansa....


?: "Vaan kerran koittavi vielä aika, jolloin kadonnut prinsessa, palaa maahan 
ja pelastaa kaiken. Pahuuden ja pimeyden syrjäyttääpi valon ja ilon takaisin tuopi.
Apunaan hällä on siskoja kaksi. Hällä on voimia suuria ja peittoaapi vastustajan pahan
syrjäyttää pahan noidan."


?: Olen Dravon teidän korkeutenne. Saanko udella mikä on teidän nimenne?
Chelsea: Mitääh? Ja olen Chelsea.
Dravon: Chelsea. Olet maamme prinsessa! Sinun on palautettava värit ennenkuin on liian myöhäistä....


Chelsea: Minä??
Dravon: Juuri sinä, arvon prinsessa.


Chelsea: No mitä minun pitää tehdä? Saa nähdä mitä tästä tulee.... Jos saisin tietää
mitä oikeille vanhenmilleni tapahtui....



Dravon: Ota nämä kengät. Taistelukentällä tiedät tehtäväsi....
Chelsea: Mutta....


Chelsea: Missä olen? Ai olen nyt varmaan sillä "taistelukentällä"....


?: Vihdoin....


Chelsea: Mitä?


Noita: Vihdoin majesteetti saa sinut.... TAPAN SINUT NIINKUIN MAJESTEETTI TAPPOI 
VANHEMPASI! PELKÄÄ MINUA KAKARA! MINÄ OLEN SINUN  PAHIN 
PAINAJAISESI! *huutaa kovaa ja nauraa ilkeästi*


Chelsea: Tappoi vanhempani....


Chelsea: Minä....


Chelsea: ....en....pelkää.... SINUA!


Noita: Pelkää minua! Aijon tappaa sinut KIVULIAASTI! *tekee loitsun*


Noita: Haa!! *tekee toisen kuolettavan loitsun*


Chelsea: Sinä et voi satuttaa minua....


Noita: MITÄH?? *ihmeissään*


Noita: Värejen pyhää kiveä et saa! ET KOSKAAN! *nauraa raivokkaasti*


Chelsea: Enkö....? *tekee loitsun*


Chelsea: Vo-voitin hänet!
Noita: hiljaisuus *pyörtynyt*


Chelsea: Värit.... ne palaavat....


Chelsea: AAHHRG!!


~hiljaisuus~



Chelsea: *pyörtyy*


?: Olemme sinusta ylpeitä.... Hän saapuu.... Oikea pikkusiskosi.... tulossa.... ole valmis.... pysykää yhdessäähhh *ääni katoaa*


Chelsea: Olipa outo.... uni....


?: Muistaah.... hän.... on.... tulossaahh.... *ääni katoaa*


Chelsea: Vai oliko se totta?

Jatkuu....


Kuka on tulossa? Keen kanssa pitää pysyä yhdessä? Olivatko tapahtuman totta vaiko vain unta? Kuka puhui? Ja ovatko Chelsean oikeat vanhemmat kuolleet? Tarina jatkuu....

Joo tässä on tän pitkän kuvatarinan eka osa tätä pitkää kuvatarinaa. Toivottavasti tykkäätte! :))
Kommentteja!? ♥

1 kommentti: