keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

100. Picfic: The Soul Eaters

APUA APUA APUA! Täähän on jo 100. postaus! ♥ Titä lukijoitakin on jo 59! ♥♥♥ Tarvitaan enää 1. lukija ja pidän teille kuvakisan ;3
Ulkona oli nyt pitkästä aikaa hyvä ilma, joten päätin mennä kuvailemaan ulos Picfic postauksen. Toivottavasti tykkäätte ♥


May: *makoilee ruohikossa*





Chelsea: *Kävelee* Minnekköhän May on mennyt?


Chelsea: May! Siellähän sä oot!


May: Käsiliinit ylös!


Chelsea: May?! Mikä sulla on?


May: Käsiliinit ylös NYT!


Chelsea: Okei okei


May: *Tähtää* Laskeudu polviliineillesi


Chelsea: Hyvä on





May: Nyt pitäisi ampua Chelsealiini


Angelina: *Ilmestyy paikalle ja huomaa käynnissä olevan tilanteen*


Angelina: Hienoa May! Olen ylpeä sinusta


Chelsea: Pakottiko Angelina sinut tähän May? *ääni värisee*


Angelina: *kuiskaa* Ja nyt vain painat liipasinta. Tai jos se tuntuu pahalta niin
minäkin voin tehdä sen....


Chelsea: May älä kuuntele Angel....! *Angelina keskeyttää*
Angelina: Ole sinä nyt vaan hiljaa ja keskity kuolemaasi!


Chelsea: *sulkee silmänsä*


Chelsea: Tähänkö minu tarinani päättyy? Kuolen luotiin jonka ampuu pirutar....
Pirutar johon luotin....


Angelina: Hienoa


May: *Alkaa epäröidä*
Angelina: *Painaa liipasimesta*


Cherry: EI! *syöksyy Chelsean ja luodin väliin*


Cherry: *Kaatuu maahan*


Chelsea: Cherry?! Oletko kunnossa?


Cherry: Ei.... en ole


Chelsea: *itk kurkussa* Si-sinä selviät kyllä.


Cherry: En selviä. Lupaa minulle Chelsea että huolehdit itsestäsi
ja Naomista ja Ichiestä.... *Kyyneleet silmissä*


Chelsea: Joo


Cherry: Chelsea rakas siskoni.... Sä oot mulle tosi tärkee


Chelsea: *Ottaa Cherryä kiinni kädestä*


Chelsea: Sinäkin olet minulle rakas ja tärkeä Cherry


Cherry: *Sulkee silmänsä*


Chelsea: Cherry? Kuuletko sä mua?


Chelsea: *Silittää Cherryn päätä* Cherry....


Chelsea: Te teitte tämän! Tämä on teidän syytänne! Nyt minä tapan teidät
ANGELINA JA MAY!


Chelsea: *Tähtää kohti Maytä ja Angelinaa*


Angelina: Mayseni meidän on nyt varmaan aika lähteä....


May Jo-joo *järkyttyneesti*


Angelina ja May: *katoavat*


Chelsea: ....


Chelsea: Cherry älä huoli....


Chelsea: Minä pelastan sut!


Chelsea: Minun täytyy pyytää apua Hengiltä


Chelsea: *Mumisee loitsua*

♥Kommentteja?♥

♥: Weeruska & Nuket ♥


1 kommentti: