tiistai 3. kesäkuuta 2014

93. Cherry on ilkeä keksivaras ja May on oikea itkupilli

Käytiin mummilassa, joten päätin postata teille tämmösen kuvatarinan :) Sori hei kun en ole ehtinyt postaamaan.... Yritän nyt toden teolla parantaa tapani! Mutta ah kuinka ihana ilma tuolla ulkona oikein on! ♥ Mun loman alkupäivät ovat menneet ulkoillessa, Tampereella, erillaisissa juhlissa, uimassa ja auringon otossa ♥ Noh, päästän teidät nyt lukemaan kuvatarinaa! ♥ Toivottavasti tykkäätte ;)









May: ...


Cherry: Mayyy!! Missä oleeet? Tule pois pois piilostaa!
Chelsea: Cherry.... Ei toi toimi. Istutaan mieluummin alas ja kerrot mulle kaiken
mitä on tapahtunu.
Cherry: Okei


Cherry: Kaikki alkoi siitä kun May söi keksejä....


May: Mums mums maiskis maiskis


Cherry: Kohde havaittu.


Cherry: Operaatio keksivarastus voi alkaa! *Hyppää alas*


Cherry: PÖÖ!! *Pelästyttää Mayn*


May: .... *Mykistyy koska on niin kauhuissaan ja tiputtaa
 keksin maahan*


May: *Alkaa itkeä*


May: Tuo oli ilkeliiniä! *Lähtee juoksemaan itkien pois*


Cherry: Ja sitten May juoksi karkuun.
Chelsea: Noh ei hän voi olla kovin kaukana.... 


May: Chelsea on huoliliinissaan, joten minun olisi kai hyvä mennä Chelsealiinin luokse....


May: *Hyppää*


May: Chelsealiini sinä huusit minua.


Chelsea: Oh! May!


Chelsea: Oi mun oma kulti pikku mussukka älä koskaan katoa tai karkaa
mä olin susta niin hirmu huolissani! *Hieroo poskeaan Mayn päätä vasten*


May: Olisi sittenkin ollut hyvä pystyellä piiloliinissa....

♥Kommentteja♥

♥: Weeruliini & Nuket ♥

1 kommentti: