tiistai 4. helmikuuta 2014

54. Ka- Ka- Kanaaria ja matkaan aurinkoon! ♫ ♫ (Kumpi lähteekään mukaan Ichie vai Naomi? ♥)

Nyt on nähdä kumpi lähtee mukaani Kanarialle vai lähtevätkö kumpikin nukke mukaan Kanarian saarille! Äänestys aikaa oli 31.1.2014 asti. Äänet on nyt laskettu ja tarkistuslaskettu. Cherry saa luvan juontaa tämän postauksen, joten annetaan puheenvuoro Cherrylle ♥ Ole hyvä Cherry ♥


Cherry: Sain kunniaan juontaa tämän postauksen. Nyt paljastamme 
kumpi (Ichie vai Naomi) pääseekään mukaan Kanarialle! Yhhyhhyy minä, Chelsea 
& Angelina ei saatu osallistua ;_;



Cherry: Mennämpäs blogiin....
Minä: Hopi hopi Cherry.
Cherry: OO tossa on mun kuva 8)


Cherry: Noniin, te lukijat saitte äänestää kommenttiboxsissa kumpi meidän
 pikkuisita pääseekään mukaan :3 Weeruliinin serkku äänesti suullisesti joten
älkää ihmetelkö miksi tuolta "puuttuu" yksi kommentti.


Cherry: Kaski ääntä molemmille....


Cherry: 1 ääni Ichielle.
Ichie: JEE!! ♥


Ichie: Ensinmäiseksi haluaisin kiittää....
Cherry: Et sä vielä voittanut -.-
Ichie: Aijaa.... ;_;


Cherry: Seuraavan äänen saa Naomi! ♥
Naomi: Jee.


Cherry: Weeruliini, en jaksais luetella näitä ääniä kokoajan! 
Kerro mulle vastaus niin mä kerron sen suoraan lukijoille! ♥
Minä: *supisee salaperäisen vastauksen Cherryn korvaan*


Cherry: Ahaa....


Cherry: Mukaan pääsee....


















Cherry: Ichie ja Naomi! Molemmat! ♥


Ichie: Mo-molemmat?
Minä: Joo molemmat :3


Ichie: Ensiksi haluaisin kiittää teitä lukijoita ja Weeruliinia ja....


Naomi: Kiitos kaikille minua äänestäneille ♥


Jep molemmat tyttöset lähtevät mukaani! ♥ Kiitokset kaikille teille lukijoille ja äänestäjille :3 Huomenna saatte luultavasti vielä postauksen joten huomenna nähdään ♥♥

♥: Weeruliini ja nuket ♥

Muistathan nämä:

- http://pullipsteahouse.blogspot.fi/2014/02/53-pienen-pieni-ampiais-tyttonen.html (julkaistu tänään ♥)

- http://pullipsteahouse.blogspot.fi/2014/02/51-giwe-away.html (Give Away ♥)

- http://pullipsteahouse.blogspot.fi/2014/01/47-nyt-te-saatte-aanestaa.html (äänestys postaus ♥)

- tiikerikaninelamaa.blogspot.fi (Mun kaniblogi ♥)







3 kommenttia:

  1. Hahaa, ihania kaikki pikkuiset :'D ♥

    VastaaPoista
  2. jeee ! söpöjääh (ˆ3ˆ) postausta odotellen... :D

    VastaaPoista
  3. Tuolla näky mun kommentti, jee :D Onneks molemmat pääsivät mukaan >u<

    VastaaPoista