lauantai 18. tammikuuta 2014

46. Angelina ♥

Olipa kerran tyttö, joka vaelsi yksin lumessa. 
Tytöllä oli hyvin kylmä, mutta hä jaksoi yrittää eteenpäin. 
Tyttö huomasi kuinka häntä tarkkailtiin, joku tai jokin tuijotti häntä pimeästä.
Pimeässtä tyttöä tuijotti jätti. Tyttö pelästyi, mutta jätti rauhoitteli häntä.
Jätti olikin kiltti, joten hän otti kylmästä värisevän tytön sisälle luokseen asumaan.
Jätti sai tytön sekalaisesta puheesta selville, että tämä kyseinen neiti
oli kotoisin Atlantiksesta. Kadotetusta kaupungista. 
Tytöllä oli hyvä olla jätin luona ja tämä vannoi jätille ikuista uskollisuusta.
Näin jäi tämä pieni tyttö asumaan jätin ja tämän 4 muun nuken luo.



?: Olen yksin....


?: .... pimeässä....


?: .... on kylmä, nälkä ja jano....


?: .... ja yhtäkkiä huomaan että joku tarkkailee minua....


?: .... joku jota en ole koskaan aiemmin nähnyt....


?: .... Älä tee minulle pahaa! Olen vain pieni tyttö!
Älä satuta minua.


?: Nimni on Angelina.


Angelina: Pyydän! Auta minua!

Tälläinen saapumistarina tälläkertaa ♥ Angelinasta saatte enemmän kuvia myöhemmin ♥ Mitäs muuten tykkäätte neidistä? Malliltaan neiti on Angelgate :3 Nimeltään neiti on Angelina. ♥ Tälläinen lyhyt postaus tälläkertaa mutta myöhemmin saatte hienomman postauksen ♥ Angelinaan voit tutustua paremmin neitosen esittelysivuilla: http://pullipsteahouse.blogspot.fi/p/angelina.html

Huom! Teahouse Shop ei näy jostain syystä bloggerissa! (kauppa toimii kyllä yhä ja tilaustöitä saa tilata) Yritän korjata vian mahdollisimman pian!

♥: Weeruliini ja 5 nukkea ♥

♥ Kommentteja? ♥


6 kommenttia: