perjantai 13. syyskuuta 2013

4. Piitkä Kuvatarina

Tämä postaus on siis kokonaan kuvatarina! Toivottavasti tykkäät! ☻


Chelsea: Weeruska tuu mennään tuonne!
Minä: Ok!


Chelsea: Ompas sööttejä sieniä! ♥
Minä: Niimpäs onkin!


Chelsea: Ooh! Tuolla on omenoita!
Minä: Mennäänkö poimimaan omenoita!
Chelsea: Joo! ♥ Ainiin! Ota kuva noista sienistä! Mä haluun niistä kuvan! ♥


Sieniä


Chelsea: Omena, omena, oomenaa! *laulelee itsekseen ja kerää omenoita*


Chelsea: Oi! *poimii omenaa maasta*


Chelsea: Ihanan tuoksuinen! Japanissa ei ollu omenoita! ♥


Chelsea: Hei leivotaanko omenapiirakka? 
Minä: Leivotaan vaan!


Chelsea: Tossa on omena! ♥ Ota!


Minä: Kiitos!

Sisällä:


Chelsea: Tarvitaan kulho.


Chelsea: Nonii mee hakeen omenoita. Mä leivon sillävälin jo tätä omenaa!
Minä: Ok!♥


Chelsea: Miks tää omenä ei sörssääny??


Chelsea: Weeruskaa!! Tuu auttaa!
Minä: Tullaan!


Chelsea: Tää omena ei sörssäänny! Miks?
Minä: Höpsö! Se pitää pilkkoa ja kuorii. ♥


Minä: Näin kuoritaan omena! ♥


Chelsea: Mä löysin jauhoja!
Minä: Hyvä!


Chelsea: Tässä!
Minä: Voi Chelsea! Ne on peruna-jauhoja! Me tarvitaan tavallisija jauhoja.


Minä: Tässä on jauhoja!
Chelsea: Vau! Ne on tälläsessä hienossa purkissa.


Chelsea: Aletaan lepoa! ♥


Chelsea: Mä löysin sokeria ♥
Minä: Se on vanilijasokeria. Me tarvitaan tavallista sokeria!


Minä: Chelsea, sä istut just sokeri purkin päällä.
Chelsea: Aa! Mä luulin tätä istumapaikaks. 


Minä: Sitten vielä maito!
Chelsea: Mä haen sen!


Chelsea: Se on tää? Eikö vaan?
Minä: Juu on! ♥


Chelsea: Mä haluaisin leipoa tän kakun sulle! Siitä tulee ylläri joten sun pitää mennä ny hetkeks pois. Mä huudan sitten kun saa tulla syömään.
Minä: Ok! ♥


Chelsea: Hmm.... TÄSSÄ! Omenapiirakan resepti!


Chelsea: Ensin sekoita maito ja jauhot. Okei! Tehdään niin! ♥


Chelsea: Laitan ensin vain hiukset kiinni. 


Chelsea: Reseptissä ei sanottu mitään näistä, mutta nää on mun salainen ainesosa! ♥


Chelsea: Nyt reilusti tätä!


Chelsea: Ja tavallisen sokerin voi korvata vanilija sokerilla!


Chelsea: Ja sitten.... ÄÄK MEE POIS!
Minä: Joo joo. Toin sulle vain vispilän.


Chelsea: Heippa ja kiitti vispilästä. Mee nyt vaa pois.
Minä: joop. 


Chelsea: kun maito on lisätty nii voi sekottaa!


Chelsea: Ja sitten mikroon! ♥


Chelsea: Noin!


Chelsea: 3min. voi olla ihan hyvä aika....


Mikro: Ping!
Chelsea: Jes vaalmista!


Chelsea: Ja nyt uunituore leivos pois mikrosta! ♥


Chelsea: Kuuluukohan tän olla tällästä vetistä? No ehk se kuulluu olla. Nyt vaan laitan sen tähän lautaselle! ♥♥


Chelsea: Weeruskaa! Syömään! ♥
Minä: Tullaan tullaan!



Minä: Eh.... Onko tää nyt kypsää. Näyttää vähän maidolta johon on sekotettu jotain nompparelleja ja jotain kuorrutetta....
Chelsea: Kai se on kypsää....


Minä: Käytitkö sä tähän ollenkaan omenoita?
Chelsea: Öö en. Mä vähän muutin reseptiä! 


Minä: Kuule mitäs jos siivottais tää sotku?
Chelsea: Joo. Mä kyl pystyn parempaankin! Mä teen uuden kakun! 
Minä: Käykö jos leivotaan joku toinen kerta?
Chelsea: Joop ♥


Chelsea: HUOM! Tämä resepti EI OLE OIKEA RESEPTI JOTEN ÄLÄ KOKEILE TÄTÄ KOTONA!  KIITOS!


Chelsea: Saammekohan lisälukijoita ja kommentteja? ♥

2 kommenttia:

  1. Kiva! Tykkään just näistä kuvatarinoista (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että näistä tykätään! :) ♥
      Ihanaa kun kommentoit! Kommentit piristää aina! ♥

      Poista